Protectia datelor personale la locul de munca. Ghid practic de implementare

126.00 lei154.35 lei (-18%)

In stoc

Stick-ul Protectia datelor personale la locul de munca. Ghid practic de implementare – un produs complet, cu o utilitate extraordinara pentru orice firma, care trece in revista si rezolva (punct cu punct) toate obligatiile pe care vi le aduce GDPR.
Pagini:219
Format:stick
ISBN:978-606-47-0070-4
Limba:Romana
TVA:5%

Compară

126.00 lei154.35 lei (-18%)

Descriere

Specialistii Grupului Rentrop & Straton au sintetizat pentru dvs. cele mai frecvente probleme practice pe care le creeaza aplicarea GDPR si au pus la punct solutiile optime, cu pasi clari de urmat si temeiuri legale explicate impecabil.

Rezultatul este stick-ul Protectia datelor personale la locul de munca. Ghid practic de implementare – un produs complet, cu o utilitate extraordinara pentru orice firma, care trece in revista si rezolva (punct cu punct) toate obligatiile pe care vi le aduce GDPR. Sunt prezentate inclusiv modele editabile de documente, clauze speciale de introdus, notificari – toate redactate fara cusur!

Atentie la monitorizarea angajatilor!
(extras de pe stick)

Puteti monitoriza GPS deplasarile angajatilor cu autovehiculele firmei?
Adevarul este ca monitorizarea este uneori interzisa chiar daca aveti consimtamantul angajatilor, iar alteori este permisa chiar si fara consimtamant, daca exista un interes legitim (cum ar fi, de exemplu, interesul asigurarii securitatii bunurilor companiei si al prevenirii deteriorarii acestora).

Se poate monitoriza cu camere video un spatiu de lucru?
Da, dar durata de activare a camerelor video trebuie sa fie limitata in timp; in nici un caz un salariat nu poate fi filmat 8 ore/zi. Motivarea filmarii activitatii unui salariat trebuie sa fie foarte solida (daca exista suspiciunea de furt, de exemplu). Nu se accepta ca motivare simpla verificare a modului de utilizare a timpului de lucru sau productivitatea muncii.

Ce regim au fotografiile candidatilor care se prezinta la un interviu de angajare?
(extras de pe stick)

Recomandam sa nu stocati fotografia atasata CV-ului, care nu este absolut necesara si care face parte din categoria datelor biometrice (sensibile) protejate prin art. 9 din GDPR. Acelasi regim il au si fotografiile angajatilor necesare pentru eliberarea legitimatiilor de acces – e bine ca acestea sa nu fie arhivate nici pe perioada angajarii, nici dupa aceea.

Ce obligatii are administratorul bazei de date a firmei?
(extras de pe stick)

Administratorul trebuie sa respecte cu strictete procedurile interne referitoare la protectia datelor cu caracter personal, in special in ceea ce priveste:

Pastrarea parolelor: administratorul e obligat sa pastreze in conditii sigure parolele si mijloacele tehnice de acces la datele cu caracter personal pe care le prelucreaza in virtutea atributiilor sale de serviciu.

Copierea datelor personale: administratorul nu va copia pe suport fizic niciun fel de date cu caracter personal disponibile in sistemele informatice ale societatii, cu exceptia situatiilor in care aceasta activitate se regaseste in atributiile sale de serviciu sau a fost autorizata de catre superiorul sau ierarhic.

Accesul la datele personale: administratorul trebuie sa interzica in mod efectiv si sa impiedice accesul oricarui alt salariat la canalele de accesare a datelor personale disponibile pe computerul societatii cu ajutorul caruia isi desfasoara activitatea.

Transmiterea date: administratorul nu va transmite pe suport informatic si nici pe un altfel de suport date cu caracter personal catre sisteme informatice care nu se afla sub controlul societatii sau care sunt accesibile in afara societatii.

Va reamintim ce spune Regulamentul GDPR si de ce este el atat de important!

GDPR spune in principiu ca informatiile pe care le detineti despre salariatii dvs. (nume, adresa, adresa de e-mail, telefon, CNP, date privind starea lor de sanatate sau convingerile politice etc.) sunt informatii CONFIDENTIALE si nu pot circula liber! Ele trebuie protejate, iar responsabilitatea protejarii lor revine in intregime firmei, in special dvs.

Dvs., managerul HR, sunt cel care gestioneaza toate datele personale
ale angajatilor! Dvs. sunteti direct responsabil pentru protectia lor!

Comandati chiar acum lucrarea care va prezinta in amanunt toate masurile pe care trebuie sa le luati pentru a fi permanent in regula: stick?-ul Protectia datelor personale la locul de munca. Ghid practic de implementare!

Recenzii (0)

Trimiteți recenzia dvs.

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Recenzii

Nu există încă recenzii.

Meniu Principal

Protectia datelor personale la locul de munca. Ghid practic de implementare

126.00 lei154.35 lei (-18%)

Adaugă în Coș